tillbaka igen

Blev visst ett litet ofrivilligt blogguppehåll här på queenpeach. Gårdagen och morgonen var sjukt strssiga så det är först nu jag sitter vid datorn igen. Kom hem från parken igår och skulle fixa picknick mat, dammsuga och duscha på typ en timme. Sedan blev det promenad till söder, picknick i solnedgång och promenad hem igen.

Sedan blev jag väckt 07:10 imorse av mitt jobb som behövde mig tidigare än planerat så  på en kvart gjorde jag mig i ordning och sen språngmarsch till bussen. Men nu är jag äntligen hemma igen och kan andas ut.  Jag ska nu äta middag,  svara på mail och kanske hinna med en promenad. Men då det bara är 10 grader här i Sthlm och isande vind får vi se hur det blir med den saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0