better and better


GodMorgon sunshines!
Här var det först inte en sån god morgon då min sovmorgon förstördes helt av byggjobbare.. De ska tydligen bygga ett nytt hus mittemot mitt sovrum och imorse 07:30 började de slå i cementpålar i marken så man hoppade ur sängen. Man blir på halvbra humör då ska jag säga. Speciellt när man sovit sådär bra för att huvudvärken vägrar släppa!

Men nu efter 2 magnecyl koffein och några timmar vid poolen känns allt lite bättre. Det var klarblå himmel, lite bris och poolen var sådär skönt iskall. Jag är ledig idag och planerar att ha en egodag. Snart blir det nudellunch, sen lite jobb i photoshop följt av bodycombat och bodypump! Kroppen värker fortfarande lite men inget jag inte kan leva med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0