Body Combat


God Morgon!
Här är klockan 14 och jag har hunnit med en hel del måste jag säga. Först jobbade jag 7-10 och sedan var jag till mitt nya gym och körde två pass, Body Combat och Body Pump. Nu är jag helt slut och min ben lider.

Jag älskar verkligen Body Combat, speciellt här i Thailand. Vilket pisshumör man är på så försinner det när passet startar..  Det är en sån energi i instruktörerna här i Bangkok och att de kan hoppa upp och kicka 3 meter upp i luften imponerar ju ockå. Helt enkelt så är det roligare att köra passet med någon som faktiskt ser ut som en proffessionell thaiboxare!

Nu har jag fallit ihop i en liten hög i soffan efter lunch på ris, bönor och nån färs.. Kao Pao Muu hette rätten :) Tror jag ska läsa lite i min bok och kanske sova middag. Det tycker jag att jag är värld!

Kommentarer
Postat av: Turid

Shit, det måste verkligen vara häftigt att köra combat där. Jag har tränat det i ca ett år hemma i Gbg, men därborta är det nog snäppet vassare!

2008-11-18 @ 09:01:53
URL: http://travelandfashion.blogg.se/
Postat av: queenpeach

Turid: ja verkligen. har tränat det i sthlm men det är inte alls samma sak ;)

2008-11-18 @ 09:59:08
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0