I love the noodles


Det blir mycket nudlar här i Bangkok kan jag säga, men man ska ju ta seden dit man kommer. Blir helt enkelt en himla massa pot of noodles till lunch. Och ja jag vet att maten inte är så himla dyr här men jag har inget bra matställe nära där jag bor och jag börjar tröttna på fried rice så då passar ju detta perfekt. Dessutom är det gott och starkt :)

Idag har det varit en ganska intensiv dag med jobb i skolan, jobb med webshopen, bokning av julsemester och lägenhetsvisning. Men nu ska jag vara hemma resten av kvällen och vänta på att min kille kommer hem med grön curry. Yummi!!!

Kommentarer
Postat av: annawii

Mums, jag älskar nudelsoppor! Jag brukar köpa en liknande burk här i sverige med het smak och det är helt klart en vardagsfavorit :)

2008-11-11 @ 08:31:44
URL: http://annawii.devote.se/
Postat av: queenpeach

Anna: eller hur, enkelt, billigt o gott:)

2008-11-11 @ 09:17:15
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0