monday morning

Godmorgon!
Klockan är 11 här och jag har just spenderat ett par tmmar vid poolen med en bra bok. Jag börjar inte jobba förrän id 13 idag så har heft en soft morgn. Om alla fick starta varje dag med nån timme vid pool och sol tror jag vi skulle må så mycket bättre!

Min söndag försvann snabbt.. var på lägenhetsvisning, sedan lite shopping i MBK, lite poolhäng och bio på det. Jag tror regnperioden börjar gå mot sitt slut nu för det har inte kommit något eftermiddagsregn på hela två dagar.

Efter jobbet idag ska jag gå och kolla på lite fler lägenheter och också gym. Är trött på att alla thaigym ser ut som discon, jag vill inte bli döv därinne. Ska försöka nåt annat ställe idag förhoppningsvis.

Nej nu blir det dusch och sen nudlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0