ny dag med magknip


GodMorgon!
Eller god är den inte för jag är jordens magknip och hft det till och från hela natten.. undrar om det vart för mycket pasta igår kanske? Som ni märker har jag inte hunnit uppdatera bloggen så mycket men det berr på att jag haft så sjukt mycket att göra och har besök till på torsdag.

Igår var jag alltså först på Hot Yoga. Jag kan sammanfatta det med att det var supersvettigt, jag är superstl och jag borde gå dit minst 2-3 ggr i veckan.. Alltså alla asiater där inne kunde sätta sin kropp i de mest märkiga kreationer och jag samt en tjock tant på 60 + var lite mer stela. Instruktören försökte dra mig rätt och jag försökte förklara att det gör ooonnt! Men jag vet ju att man kan tänja kroppen mycket, frågan är om jag orkar?! Hard work. Det var för övrigt så varmt i salen att det droppade svett från olika delar på min kropp. Bor man i Sverige så kanske det är mysigt att köra hot yoga när det är -10 ute men när det är över 30 grader ute redan så är jag inte säker..

Efter yoga mötte jag upp min kompis och vi shoppade en hel del, jag köpte skor, klänning och hittade den underbara zebrakjolen. Visar bilder när jag hinner. Kvällen avslutades med pastamiddag och latte.

Nu är klockan 06:20 och jag ska strax till jobbet. Är sjuk trött kan tilläggas. Har även en sån här dag när inga kläder sitter bra! Har inget att ha på mig, gahhh! Efter jobbet blir det posten för att posta paket, möta upp min kompis för mer shopping, lämna in skor till skomakare och ikväll middag i Little Arabia.

Bloggar mer ikväll!





Kommentarer
Postat av: Agnes

Hej!

Uschen.. inte kul med magknip!

Måste bara fråga en sak, här hemma hör vi på tv om värsta kaos i Bangkoks flygplats. Alla gator är stängda... drabbas du av det något eller.?

2008-11-26 @ 08:28:08
Postat av: Emelie

Jag undrar som ovanstående, hur påverkas du? Vi skulle flugit till Bangkok ikväll men nu är det osäkert hur det blir. Har en reservplan som tur är.

2008-11-26 @ 12:24:11
URL: http://annaemelies.blogg.se/
Postat av: bellisima

Hej!



Hur ser du på PAD's demonstrationer?! Håller du med om nyval?

2008-11-26 @ 13:26:22
URL: http://bellisima.webblogg.se/
Postat av: Christine

Usch inte kul med magknip. :-/ Hoppas det gick över sen!

2008-11-26 @ 14:59:37
URL: http://chrisse.blogg.se/
Postat av: queenpeach

Christine: inte gått över än..

2008-11-26 @ 15:58:39
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0