2 weeks to go


GodMorgon!
Om exakt två veckor befinner jag mig på Arlanda med hela mitt liv i en silverfärgad resväska.. Ja, jag längtar.
Har sovit underbart bra i natt och ser fram emot en lugn och skön söndag! Jag ska inte göra något speciellt på förmiddagen och eftermiddagen ska spenderas på Sturebadet, med bubbelpool och träning. Sedan kommer jag förhoppningsvis känna mig utvilad och redo för en ny jobbvecka.

Jag skulle gå på en morgonpromenad var tanken men det känns inte så himla lockande när himlen är blygrå och björkarnas löv yr i vinden.. Stannar nog inne med min tekopp och min bok ett tag till.

Idag kommer grejer hända hos Queenpeach.com.
12:00 smäller det!


Kommentarer
Postat av: Elli

sv: Hehe okej:) Men gud har du en egen webshop? Fett coolt! Är det många som köper och så? Va fina kläder du säljer!!

2008-10-05 @ 09:27:48
URL: http://livetsomelli.blogg.se/
Postat av: Eva

okej, ska kolla in din webshop

2008-10-05 @ 10:13:31
URL: http://eva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0