good morning

GodMorgon!
Kockan är 10:30 här i Bangkok och jag har pris gått upp, lider fortfarand av jetag men hoppas det sa ge sig snart.
Idag är det mulet här så jag hoppar över poolen och ska istället leta efter mer grejer till webshopen och hitta ett bra gym.

Jag var ute och shoppade igår och ni kommer inte tro hur mycket underbara klänningar och kjolar jag hittade. Hoppas på lansering av nya shopen på fredag, det tar lite längre tid än planerat att fixa alla bilder och texter!

Igår kväll åt jag och min kille alltså rullbandssushi och det var lika amazing som alltid! Vågade mig också på lite musslor och räkor och avslutade middagen med färsk ananas och kaffeglass, yummi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0