its a good day


Det är lördagmorgon i ett soligt Stockholm. Luften är perfekt och det kan inte finnas många städer som är vackrare i just detta ögonblick! Middagen igår var sådär underbart god, det blev inte för sent och jag vaknade utvilad imorse.

Jag har ätit en mysfrukost, läst DN, kurat ihop mig i sängen lite till med en bra bok och nu har jag just kommit ur duschen. Ska strax kila ned till stan innan det blir överfullt på folk, ska ju kolla in ny dator och sånt kan ta tid. Jag vill ju ha en spiltterny, fin och smal sak när jag flyttar till Bangkok och för att min webshop ska kunna ligga på topp :)

Andra planer för dagen är fika med en kompis, Bodypump träning och italiensk middag med mina föräldrar och syskon ikväll. Detta kan bli en bra dag, jag känner det :D

Vad ska ni göra?

Kommentarer
Postat av: Kristin

Åh vad kul att köpa en ny dator... Good luck with that!

2008-10-04 @ 12:47:52
URL: http://liddie.blogg.se/
Postat av: Mattiz

Låter som en riktigt bra dag. :) Det har jag också haft. :)

2008-10-04 @ 18:54:34
URL: http://modemattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0