matt

Snart svimmar jag av trötthet. Jag har under kvällen fixat program till min nya dator, mailat massor av folk, sorterat papper, packat flyttlådor. träffat min bror, sorterat kläder, packat paket och nu ska jag väldigt snart sova. Jag känner mig yr! Tack för att jag var så smart och tog ledigt imorgon för hade aldrig hunnit jobba.. Jag hade en jättebra sista dag på jobbet och fick presenter, bra böcker och choklad :D

Nu ska jag gräva ner mig under mina lakan med nya Elle och ställa klockan på 06:30 för då har jag tvätt tid..

Imorgon kommer det bli en mycket roligare blogg, jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Lena

haha, ja verkligen! :)

åh, ska du till Bangkok? På obestämd framtid? Eller inte en evighet? haha.. Hoppas du får det fint där! :D

2008-10-17 @ 01:00:38
URL: http://moeller.blogg.se/
Postat av: Tina

Wow vilken bra start på en fredag nu är jag världens gladaste & kommer bli så snygg i nya klänningen=)



Jeeeej!



Mailar min adress på direkten=)

2008-10-17 @ 08:10:49
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0