my new flat


Såhär ser min nya lägenhet ut i Bangkok, eller delar av den iallafall. Detta är vardagsrummet och mittemot står en skön beige soffa. Sen finns det även ett matrum, sovrum och kök. Den är stylish inredd och det är jag så glad för då jag bott på andra ställen i Thailand som mest varit mörkbruna med en belysning av lysrör. Det ingår städerska varje dag + rena lakan och handdukar så jag kan bara säga att det är heaven. Igår kväll var det soft här hemma, vi gick på en liten promenad, åt grön curry och ärtchips och somnade vääldigt tidigt. Nu har jag sovit mer än 12 timmar i natt och hoppas min jetlag är över, visar sig väl ikväll.



Såhär ser poolen ut som ligger på översta våningen och dit jag är på väg nu. På samma våning ligger också ett gym som jag ska besöka, kanske imorgon.. Planen för dagen är att nu lägga mig lite vid poolen och läsa ut Stieg Larsson bok nr 3 som jag äntligen fastnat i. Sedan blir det taxi till city och shopping inför nyöppnadet av webshopen! Ikväll ska jag och min kille äta rullbandssushi, gissa vem som längtar?


Kommentarer
Postat av: jennica

aa va kul, avis avis ... vem vill inte ligga vid poolen o gotta sig ! ,helt underbart ju.

2008-10-21 @ 09:38:44
URL: http://jeeenniiica.blogg.se/
Postat av: Mia&Atlas

Åh, eran lägenhet ser himlafin ut! En nyfiken fråga, som du får svara på om du vill, men vad jobbar din kille med i Bangkok? Rullbandsushi verkar ju vara grejen alltså, önskar det fanns ett sådant här i Gbg. Ha en fin dag och jag väntar med spänning på vad som kommer läggas in på webshoppen :)

2008-10-21 @ 10:06:33
Postat av: queenpeach

Mia:han jobbar som project coordinator här i Bangkok. Håll ut på fredag kommer alla fina greje upp :D

2008-10-22 @ 06:10:14
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: Carin

intressant liv du lever! Jag väntar oxå på att shoppen skall kolla igång, men de verkade mest vara för små storlekar, så man får väl bara titta antar ja? Tack för inlägget i min blogg!!

2008-10-23 @ 11:36:23
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0