snön kom tydligen i helgen


Såhär såg det ut vid Sergels Torg igår. Några snowboardåkare hade forslat dit en jäkla massa snö som de skottade och fixade till så de sen kunde hoppa och åka med sina fina brädor. Jag som trodde att jag skulle slippa snön eftersom jag flyttar till sommaren den 19/10 men tydligen kom snön tidigt till Sthlm i år.

Nu har jag tvättat, äit middag bestående av vegetarisk lasagne och läst lite i min spännade bok; Honungsfällan av Unni Lindell. Jag ska strax gå och fortsätta läsa men nu i sängen och sen sova sött för imorgon är det måndag och det betyder uppgång 05:30. Min näst sista måndag med uppgång innan solen ens tänkt tanken att vakna...

Kommentarer
Postat av: amanda

fin blogg

PUSS

2008-10-05 @ 21:15:13
URL: http://amandhy.blogg.se/
Postat av: M A N T H A

bry du dig? Och Är du mot bröstcanser, läs min blogg då :)

2008-10-05 @ 21:47:06
URL: http://lillmanthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0