streeesss


God morgon!

Nu börjar detta med flytt, lägenhet, webshop, jobb, packning trycka på och stressen är ett faktum. Jag sover sådär om nätterna och när jag går upp på morgonen är jag öm i käkarna pga att jag biter ihop så hårt när jag sover. Känner även i mellangärdet att det svider till då och då. Men det är ju så svårt att stressa av. Man kan ju säga att man ska ta det lugnare men sen rusar ju tankarna runt i alla fall. Undrar om jag ska försöka klämma in ett yoga pass ikväll eller om jag inte kommer att kunna koncentrera mig ..


Jag ska snart åka till jobbet och jobba 8-17 och sedan ska jag på middag hos en kompis i Hornstull.


Något annat som är superjobbigt är att jag verkligen inte har några kläder att ha på mig. Jag vill ju inte köpa höst/vinterkläder nu när det bra är 18 dagar tills jag flyttar men det resulterar i att jag får gå i mina sommarkläder och gamla höstkläder köpta för typ 3 år sedan. När man är modeintresserad och jobbar med kläder som jag gör så kan ni tänka er hur jobbigt detta är för mig. Kanske I-landproblem med problem i vilket fall!


Nu frukost i form av fil och Kelloggs Special K med röda bär :D


Kommentarer
Postat av: LOVISA

Var gärna med i tävlingen på min blogg =)

2008-10-01 @ 10:32:02
URL: http://onemoretry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0