vad jag behöver


Den här fina sjalen från Top Shop skulle jag vilja vara ägare till idag. Jag vaknade upp med halsont, täppt näsa och superkall och det gick inte över fast jag duschade skållhett. Det kan bero på att det bara är runt 5 grader ute också och att min lägenhet är allt annat än varm.

Men det är torsdag, en dag som jag gillar och jag har en hel del att göra. Först blir det jobb till 17 sedan hem, kasta i mig någon snabb middag, fixa outfit och sedan iväg på kul mingelparty. Min frisörkompis har invigningen av ny salong och jag ska dit med blommor och dricka champagne. Frågan är ju fortfarande vad jag ska ha på mig men det lutar åt svart... såklart!

Idag är det bara 10 dagar till flytten, Arlanda och sitta på resväskan för att få ihop den :D Oh yes I´m counting the days!



Kommentarer
Postat av: josse

Tack detsamma=) vad ska du göra när du flyttar?

2008-10-09 @ 08:53:44
URL: http://josssea.blogg.se/
Postat av: queenpeach

josse: jag ska jobba med min webshop i Bangkok!

2008-10-09 @ 12:22:34
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0