where I like to be


Förra hösten när jag bodde i London hängde jag mycket i denna park, St James Park, och satt mycket i dessa stolar. När höstsolen gassade som bäst satt jag där med en vanilla skinny latte från Starbucks, en ny tjock tidning med blanka sidor och stora svarta solglasögon. Och det finns inget ställe jag hellre skulle vilja spendera denna fredag eftermiddag känner jag. Men vad jag vet finns det inte en enda park med fina vilstolar i Stockholm.. och de att det ska börja regna.

GodMorgon förresten. Jag har sovit si sådär inatt måste jag erkänna men nu är det helg så det gör inte så mycket, kan ta igen det. Idag jobbar jag bara till 15 vilket är riktigt lyxigt. Efter jobbet ska jag tog ta en sväng till stan och shoppa lite linnen och leta efter en ny fin kjol. Det är svårt att hitta sommarkläder i affärerna nu vill jag lova men vissa grejer funkar ju. Idag är det bara 16 dagar kvar till flytten mot sommar, sol, hav och palmer :D

Jag har ju infört begreppet finfredag på mitt jobb, även om ingen annan hakar på, så nu ska jag välja klänning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0