aj aj

Seriöst det är något väldigt fel på min mage. Varje dag efter jobbet får jag gå dubbelvikt in genom dörren, kasta mig i liggande posotion och försöka få i mig lite yoghurt.. Det kallar jag inte normalt. Frågan är var felet liger.. är det för jag äter lunch o middag med 8 timmars mellanrum, är det för jag har magsår/katarr eller är det för jag äter fel sorts mat??

Har haft en bra dag på jobbet men sjukt stressigt, som alltid. Men imorgon är det onsdag sen är det bara två dagar till helg :)

Nu ska jag njuta av en kopp pepparmintste och försöka få min mage att slappna av.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gumman, du måste äta mellanmål oxå/ C

2008-09-02 @ 21:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0