det tar sig


Äntligen är min lägenhet skinande ren och jag kan ta emot gäster ikväll utan en massa damm under sängen. Som ni ser är det nu 29 dagar tills jag flyttar till Bangkok och tillslut är allt fixat. Jobbet är uppsagt, lägenheten är uthyrd, biljetten är betald, bostad där nere är på gång och det enda jag jag har kvar är rensning av garderoben. Även fast jag har massor av sommarkläder funkar inte alla sommarkläder där för hettan som kan vara i Asien går inte att beskriva med ord. Speciellt under den heta perioden i mars-maj då går det nästan bara att ha på sigbomullskläder. Allt som är tillverkat av annat material bara klibbar fast på kroppen, så kommer nog sälja av mycket på Tradera.

Nu ska jag strax ut på promenad och shoppa lite nödvändigheter för kvällen. Solen har kommit fram så det gäller att passa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0