höst asocial

Jag älskar att ha sovmorgon. Att få sova två timmar extra på morgonen en vanlig tisdag är guld värt. Idag ligger en tjock dimma över hela Stockholm men det sägs att det ska bli sol och 18 grader på eftermiddag så jag hoppas de har rätt.

Har just ätit det Fröiga brödet till frukost + fil med massor av kanel. Nu ska jag strax kila till tunnelbanan och göra det bästa av denna dag. Ikväll ska jag ut på powerwalk igen. På något sätt har hösten satt sina spår i min personlighet och jag orkar inte boka in mig på någonting. Jag vill softa, vara hema och dricka té, mysa i soffan och på sin höjd ta en promenad. Håller kanske på att bli höst asocial..??

Kommentarer
Postat av: Ronja.

jo det är väl enda nackdelen med hösten. om det ens är en nackdel : D

2008-09-23 @ 13:31:34
URL: http://ronjapalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0