im electric


GodMorgon! Jag har just stått och deat denna melon, något som inte hnder varje morgon. Jag ska säga att det är tufft att ha hälsovecka och försöka få i sig så mycket frukt och grönskaer som möjligt. Så till frukost idag blir det melon, en smörgås och grönt té.

Jag har sovit riktigt djupt och inte vaknat en enda gång men vaknade fem minuter innan alarmet gick och var förvånansvärt pigg måste jag säga. Idag har jag en sån här elektriskt dag, ni vet när håret klistrar sig mot kinderna fast man försöker döda det med hårspray. Och det känns även som min klänning klistarar sig mot tightsen.. Har hört att sköljmedel ska vara bra mot statisk elektricitet men just nu finns ingen tid att skölja mig elle klänningen i det. Detta är vad kallt klimat gör med mig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0