nytt försök

God Morgon!
Tror min förkylning går åt rätt håll för har iallafall sovit en del i natt, men mina nadningsbesvär är fortfarande där. Har försökt med otaliga inpuffningar av astma medicin men icke. Ska iallafall göra ett nytt försök med att gå till jobbet igen, ska bara ta det lite lugnare när jag är där.

Ikväll ska jag bjuda min kille på försenad födelsedagsmiddag någonstans, jag hoppas han väljer en restaurang med hommous på menyn för jag har vait sugen på det i veckor ;) Eller sushi, det funkar ju alltid.

Jag ska sluta blogga om väder tror jag men det kan bara sammanfattas med ett ord, crap! Det är inte ok med 11 grader och spöregn varje dag!!

Kommentarer
Postat av: Malena

Ha ha kul att du nämner både hummous och sushi. Pratade med min sambo innan han gick till jobbet och vi bestämde oss för att antingen äta sushi el göra något med hemmagjord hummous till. :)



Kram M

2008-09-11 @ 08:48:01
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: queenpeach

Malena: perfekt mat eller hur;)

2008-09-11 @ 09:25:12
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0