snörvel

Har just kommit till jobbet och mår väl sådär kan man säga. Något har hänt under natten med min hals och näsa och förkylningen är ett faktum. Ska nu dricka 10 koppar té och hoppas på att det hjälper.

Kvällen igår blev mysig med varm choklad, bullar och repriser av Idol som jag hade missat under veckan. Denna vecka som kommer är totalt fullspäckad varenda kväll så kommer inte hinna på  bli uttråkad iallafall. DIrekt efter jobbet idag måste jag iväg och handla lite presenter, sedan ska jag träffa tjejen jag hyr lägenheten av och ännu lite senare fika med en kompis och fd flatmate från London som är här på besök. Trevligt trevligt då vi inte setts sedan februari.

Nej nu ska jag väl snyta mig lite till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0