i had a dream


Jag kan inte sluta tänka på denna resa som är bokad och klar. Ni vet när man drömt om något länge, länge och sen ska det liksom bli av. Det var samma sak när jag flög till New York, man kan inte fatta att man är på väg förrän man står där bland gula taxibilar, skyskrapor, bagel caféer och xl lattes. Här kan du läsa mer om resan jag nu ska göra :) Och om en halvtimme ska jag iväg och hämta ut min biljett!

Efter det ska jag möte upp Sarah på Au Bon Pain för frukost/kaffe och det passar väldigt bra idag då den enda frukosten som fanns i min kyl var en liten non fat yoghurt. Ute skiner solen såklart från en klarblå himmel och jag undrar egentligen när regnperioden börjar?! Borde vara när som helst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer du åka tillbaka till Sverige eller?

2009-04-24 @ 09:22:55
URL: http://karinolofsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

regnperioden börjar inte förrän i okt.

2009-04-24 @ 12:51:06
Postat av: queenpeach

-: ja i höst är planen!

-: det stämmer inte riktigt, den brukar oftast börja runt juli och sluta i slutet av oktober.

2009-04-24 @ 12:59:44
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0