thunder big time


Här ser ni vad jag sysslar med as we speak.. En cheesecake bit och en Japan bok :)

Det är ett enormt oväder här i Bangkok och jag brukar inte vara rädd för åska men det här är lite  för mycket även för mig. Hela himlen är full av blixtar, det låter som åskan ska gå genom taket när som helst, strömavbrott och fullkomligt öppnad himmel när det gäller regn. Jag hann hem innan det började vilket jag är glad över. Alla som upplevt ett asiatiskt oväder vet vad jag talar om, det kan inte mätas med något i Europa. Det är skönt för den tunga luften rensas ut men man blir också helt strandsatt och kan inte ta sig någostans.

Har hunnit med mycket idag och klockan är bara 13:30 så nu kan jag ta det lite lugnt.. Har hunnit med jobb, bodypump, handling (där jag även hittade tårtdisken på första bilden) och lunch, produktiv eller vad?

Nu ska jag fortsätta läsa om olika tågpass i Japan och hoppas på att strömmen kommer tillbaka illa kvickt!



Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

mmm bakverk...mmm.

ja det är det motivet jag funderar på mest med.



hoppas du mår finemang! kram

2009-04-27 @ 11:21:43
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: queenpeach

pyttis: ja jag gillar det trycket massor :)

2009-04-27 @ 12:41:14
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0