Longtable


Igår hade jag på mig
Klänning - Queenpeach.com
skor - köpta i NY
väska - köpt vid Siam Square

Igår var jag på Longtable för middag och drinkar. Longtable är en restaurang på Sukhumvit soi 16 här i Bangkok (där jag bor!!) som ligger på våning 25. Stället har, som du kanske kan gissa, ett väldigt långt bord i mitten där du kan sitta och äta och lära känna dina bordsgrannar väldigt bra. Vill du ha det mer privat finns det bås runt omkring det långa bordet. Stället är sjukt snyggt och har Bed Supperclubs team bakom sig; över och under borden finns konstverk, det finns lcd skärmar i överflöd som har rymdtema och restaurangen badar i spotlights.



Utsikten är grym med 180 graders panorama view över staden, maten är ok men lite väl dyr så jag rekommenderar drinkar här och mat innan ;) Men väl värt ett besök om du är i Bangkok för det är imponerande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0