jag & Kate


Äntlige hemma efter en dag där jag hunnit med så mycket! Hann med att shoppa lite nya grejer till webshopen på min långa lunch och jag har köpt min allra första playsuit till mig själv! Den är så grymt snygg och jag tror jag ska ha på mig den ivkäll när jag ska ut på lite drinkar. Svart, halterneck och knytskärp, bild kommer snart - lovar. Tydigen har Kate Moss en likadan för kvinnan i affären sa "Kate Moss same, I give picture" och i påsen låg en liten digitalbild när Miss Moss struttar omkring i sin. Den kommer även finnas till försäljning hos Queenpeach.com innan dagen är slut tillsammans med några jättefna klänningar!

Nu ska jag jobba med bildredigering i ett par timmar och sen svira om för lite Gin o Tonics på soi 31.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh tack för tipset:))

2009-02-05 @ 10:18:32
URL: http://KarinOlofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0