myggattack

GodMorgon!
Jag har sovit halvbra i natt pga en jäkla massa mygg som surrade omkring runt mina öron men annars är det helt ok :) Har just kommit hem från ett litet uppdrag (mer om det i nästa inlägg) och nu äter jag lunch i form av ris och grönsaker.

Det är sjukt varmt här idag, svetten rinner verkligen var man än går och just nu har jag ac´n på med full effekt. Resten av eftermiddagen ska jag spendera på posten, leta nya Nike träningsbyxor, kanske vila lite (är ju ändå ledig) och ikväll blir det gym.

Har ni tänkt på hur snabbt februari går? Det är redan den 10/2! Då januari kändes milslång känns februari jättekort och tur är väl det, iallafall för er som bor i Sverige ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0