Seven Pounds


Hann tyvärr inte blogga mer igår kväll mn nu är jag här igen. Klockan är bara 8:20 men jag kan verkligen inte sova, måste vara alla tidiga starter vid 06 denna vecka som fått ig i obalans. Igår kväll var jag iallafall och tränade, det blev gym 1,5 timme. Sedan mötte jag upp min kille och vi åt middag på Kuppa på soi 16 (bild). Suverän mat och urmysig miljö och jag tror de kan ha Bangkoks bästa brownies!

Efter middagen gick vi hem och kollade på filmen Seven Pounds me Will Smith, lite smårörig men mycket bra film! Jag höll mig vaken genom hela filmen vilket är ett under när det kommer till mig och fredagkvällar.

Nu ska jag ta en snabbdusch och sen iväg till Chatuchak, börjar bli mitt vanliga helgnöje. Längtar hem som bara den idag och måste komma på bättre tankar så Chatuchak it is. Fina kläder, söta små hundar, goda shaker och underbara blommor.
Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0