snart slut på veckan igen

GodMorgon alla fina personer. Klockan är 9:30 här i Bangkok och jag har haft lektion med Y10 och ska nu vänta länge innan min nästa lektion är med Y4. Men det är bra för då ska jag skriva reports och sätta betyg så länge samt försöka få ut min lön som strular till max!

Jag kommer även lägga upp en tävling här på bloggen under förmiddagen, det var alldeles för länge sen :)

Efter jobbet ska jag direkt iväg på Body Combat och sen tror jag att jag ska ha en lugn och skön hemma kväll med ceasarsallad och LWord. Imorgon är det fredag igen och februari är nästan slut, jag älskar när tiden går fort!! Torsdagar är bra dagar! Har inga planer för helgen men vill göra roliga saker, vara nyttig och inte dricka alkohol så får se vad som händer, träning och besök till min lilla Peachy blir det iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0