träning och nya vänner


Jag vet, klockan är snart 17 och här kmmer dagens första uppdatering, inte ok men har haft så mycket att göra! Vaknade 05:50 att att min kille som befinner sig i västra Thailand just nu messade. Kunde såklart inte somna om efter det så duschade, åt frukost, svarade på massor av mail och gjorde mig klar för barnhemsbesök. Det var lika mysigt idag måste jag säga och jag fick nu nerskrivet att min lilla fosterbebis blir tjejen jag tog hand om igår. Hon har tydligen blivit övergiven utanför ett sjukhus och väntar på adoption. Det står även att hon är 9 månader men hon är liten som en 3-4 månaders bebis, kan inte sitta själv och kan inte ens hålla i en flaska själv..

Kom därifrån vid 12, var till posten med en massa paket och sedan träffade jag en tjej från Skottland och vi tog en Starbucks. Vi har haft lite kontakt på internet, hon har just flyttat hit och känner ingen och jag har ju inte heller överdrivet mycket kompisar så det var kul att ses! Hon var rolig och väldigt social så hon ska nog följa med mig till barnhemmet på fredag och se om de behöver fler volontärer.

Efter fikat var jag till Nike Store på Emporium och inhandlade dessa snygga träningsbyxor. Gjorde ju upptäckten på en yogaklass för ett tag sen att när jag lutar mig riktigt långt fram blir mina byxor genomskinliga i baken. Not classy! Hade tänkt köpa ny sportbh också men hittade ingen som satt 100, vill ju att den ska sitta så tight att jag knappt kan andas ;) Men shit vad jag kommer träna bra på step up ikväll i denna nya byxor, eller hur?!

Bloggar mer när jag kommer hem för nu måste jag dra så jag inte missar passet!

Kommentarer
Postat av: bellisima

dom har faktiskt jätte fina saker, jag har en kavaj därifrån som jag älskar, den är säkert 8 år gammal men i love it! Dom har ju en butik på emporium, och sen deras flagship ligger på 53an tror jag om det inte är thonglor. Lycka till på träningen:) Är oxså precis på väg till gymmet!

2009-02-11 @ 11:16:59
URL: http://bellisima.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Mycket snygga. Jag skulle på min första pump idag, men den va inställd och istället fick jag gå på nån sorts powercore på en märklig balansbräda. Me not like. suck Jag gör ett nytt försök med pump på fredag.



Kramen

2009-02-11 @ 21:16:34
Postat av: annis

Mycket snygga. Jag skulle på min första pump idag, men den va inställd och istället fick jag gå på nån sorts powercore på en märklig balansbräda. Me not like. suck Jag gör ett nytt försök med pump på fredag.



Kramen

2009-02-11 @ 21:16:52
Postat av: annis

Mycket snygga. Jag skulle på min första pump idag, men den va inställd och istället fick jag gå på nån sorts powercore på en märklig balansbräda. Me not like. suck Jag gör ett nytt försök med pump på fredag.



Kramen

2009-02-11 @ 21:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0