vilosöndag


Söndag är bra dagar för att inte göra så mycket alls. Idag har jag hängt på Au Bon Pain i några timmar; druckit latte, ätit kanelscones och läst tidningar.

Outfiten för dagen är en mörkblå jeanskjol som knappt syns på bilden och en vit blus med puffärm från Top Shop.

Efter den långa frukosten gick jag hem och låg vid poolen i ca 45 minuter innan jag blev uttråkad. Efter det har jag mest fixat och trixat med nya framsida till shopen, mailat kunder, läst bloggar och druckit cola. Nu ska jag strax möta upp min kille för middag och ikväll blir det nog film, har en del nya dvds som ligger och väntar bla den nya med Leonardo C och Kate Winslet och 7 Pounds med Will Smith.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0