fredaaaaaaag

Jag kan äntligen besöka Persikan igen. Efter rykten om att västerlänningar sprider svininfluensa och att bebisar på barnhemmet hade drabbats så kan jag återgå till mitt volontärarbete. Igår var jag där efter ett uppehåll på 16 dagar och Persikan var som en helt annan bebis. Först kände hon inte igen mig, sedan var hon helt apatisk och ville bara hänga runt min hals, idag var det lite bättre då hon skrattade och faktiskt ålade omkring själv. Man ser där hur vikigt det är för bebisar med närhet och interaktion.

Direkt efter åkte jag till Samitivej sjukhus för att kolla upp min mage som inte mår bra. Läkaren är övertygad om att det är magsår och jag fick mediciner som kostade alldeles för mycket och jag ska tillbaka nästa vecka igen för att se om det blivit bättre. Jag måste också undvika kaffe, läsk, mineralvatten, stark mat och juice… Men jag gör vad som helst för att slippa denna smärta!

Min helg kommer bli lugn för på måndag åker jag mot Macau och Hong Kong, lovely!

Kommentarer
Postat av: ISA'S STYLE

Spännande att resa så mycket!=) Tack så hjärtligt! Vilken gullig blogg du har!! Lägga till varandra på bloggkoll kanske?:) Haft en bra dag? Här är det supervarmt!



KRAM

Isa

2009-07-03 @ 14:03:44
URL: http://isasstyle.blogg.se/
Postat av: Moa

Vad kul att du kommer till Hong kong!!! Hur länge ska du vara här?! :)

2009-07-03 @ 20:01:19
URL: http://moateresia.blogspot.com
Postat av: queenpeach

moa: försökte kommentera i din blogg men det gick inte?! ska iallafall vara där mån-ons med en tjejkompis :) nåt jag inte bör missa??

2009-07-05 @ 11:30:58
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0