onsdags bilder - något sent


I onsdags var jag och Sarah och åt middag vid Ekkamai och sedan bowlade vi. Det var hur kul som helst men man kan säga att skorna inte riktigt matchade min outfit eller vad tycker ni? (Klänning från Queenpeach.com)

Clown eller bowling skor?

Sarah var grym på bowling och vann med 2-1.

Jag tyckte det var halvkul att hon slog strike på strike på strike.

Efter bowlingen fortsatte vi till Titanium på sukhumvit 22 där Sarahs kille Liam var. Han är tydligen stamkund där, har någon form av kort och det var således fri bar för oss.

På övervåningen fanns en pytteliten icebar, ca 10 kvadrat, som inte riktigt kan jämföras med den i Sthlm. Här var det endast en isbardisk som var sponsrad av Finlandia Vodka och man kunde lätt vara därinne i bara klänningen även om det blev lite kyligt efter ett tag. När jag var på isbar i Sthlm fick man ju ta på sig päls, vinterskor och där var allt gjort av is till och med glasen. Men kul grej att hitta mitt i Bangkok.

Liams jobbarkompis från Singapore, jag, Sarah, Liams jobbkollega och hans flickvän i alldeles för liten topp ;) Jag drack en gratisdrink och sedan gick jag hem. Baren får plus för liveband bestående av tuffa rocktjejer, isbaren och inredningen. Minus för allt för många bargirls som inte lämnade oss ifred, nästan bara killar därinne och halvbra covers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0