thai film


Jag ska strax iväg till Emporium för att gå på bio, ska se thaifilmen Dear Galileo som handlar om thai ungdomar som backpackar i Europa, kan bli underhållande :) Idag skulle jag egentligen fira K´s födelsedag men den lilla tösen har blivit supersjuk så vi får ta det i helgen istället om hon frisknat till.

Det har regnat/varit gråmulet nästan hela dagen här i Bangkok och jag vet nu vad som menas med riktig regnperiod, det måste vara nu i juli/aug. Fast såhär grätt säger folk att det sällan är så länge så hoppas solen visar sig till helgen. Fredag imorgon, två dagar kvar till Japan avfärd och jag är något stressad!

So Long!

Kommentarer
Postat av: Surra

Tösen ?? Är du Skåning i grund och botten ? =)

2009-07-23 @ 13:20:25
Postat av: tess

heej jag beställde nyss en klänning från din "shop" o jag är sååååå nöjd med den. kolla på shoppen minst en gång om dagen skulle du inte kunna få in mer nya kläder :)är helt försälkad i din butik:)

2009-07-23 @ 14:12:36
Postat av: queenpeach

surra: nej.. säger man bara tösen i skåne eller?!

tess: åh kul, håll utkik då för imorgon kommer lite fler varor upp :)

2009-07-23 @ 16:33:33
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: Surra

Jag trodde det åtminstone =)

2009-07-23 @ 20:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0