turist i egen stad

Sitter och kollar på Star Movies som just nu visar Titanic, väldigt länge sedan jag såg den och den är ju inte alls lika bra och välgjord som jag minns den...

Min eftermiddag har spenderats på Starbucks vid Asok med bästa K. Vi hade en långfika på sådär 3 timmar och pratade om livet, hon är guld värld här i Bangkok där det är ont om svenska tjejer att hänga med. Vi bestämde att vi ska försöka turista mer i vår egen stad, vi får se hur det går... Fast jag bott här i omgångar och denna gång i nästan 1 år finns det saker jag inte hunnit med.. men det blir väl så när man bor någonstans. Jag har ju inte turistat så mycket i Sthlm heller om jag tänker efter.

Nu ska jag strax sova för imorgon väntar jobb på barnhemmet och Swensens besök med T och hennes söta barn!

Kommentarer
Postat av: Surra

Ang mina förra kommentarer, så har jag sett liknade problem på en del andra bloggar på blogg.se Bäst att du håller koll på dem ;)

2009-07-14 @ 00:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0