jag gillar torsdagar

Godmorgon!
Ännu en ny, härlig dag här i Bangkok. Det är lite soldis, jag njuter av min ledighet och har inte så mycket planer för dagen. Jag ska strax till gymmet ooch köra igenom programmet som min PT gjorde, sedan blir det lunch med Oliver, hem och fixa bilder på nya varor till webshopen, kanske möta T för fika, leta lite mer efter resa till Hong Kong och ja, det är väl det som händer idag :)

Kan inte fatta att det redan är midsommarafton imorgon! Vi ska försöka få ihop någon svensk fest på grannarnas tak, vi blir 8 stycken svenskar och knytkalas. Än så länge har vi lyckats fixa köttbullar, potatis, sill, gravad lax, jordgubbar och knäckebröd. Inte illa måste jag säga för att vara på andra sidan jorden, men det underlättar ju att några varit i Singapore på jobb och besökt IKEA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0