taxi idiot

God eftermiddag!
Det är måndag igen och det gör mig ingenting alls för på onsdag går jag på sommarlov med mina elever :) Ska bli underbart skönt kan jag säga och då ska det jobbas desto mer med webshopen istället.

Idag har jag varit väldigt busy men på ett bra sätt. Först hade jag en lekion, sedan åkte jag och shoppade lite presenter och nya plagg till shopen som kommer upp imorgon/onsdag. Åkte taxi hem med världens otrevligaste taxichaufför som på thai sa att jag var totalt dum i huvudet för jag inte kunde vägen. Man kan ju tro att det är chaufförens uppgift men tydligen inte. Skönt att vissa personer hamnar inom rätt yrke här i livet eller vad säger ni?!

Nu ska jag strax duscha och fixa iordning mig för ska på bio, japansk katastroffilm och ni vet ju hur mycket jag älskar Japan så kan inte bli annat än bra! Ska länga upp lite bilder från igår också..

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hallå där ! :) vad ska du hitta på denna måndag ? ^^

2009-06-08 @ 11:19:05
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: queenpeach

haidi: om du hade läst inlägget hade du sett det :)

2009-06-08 @ 11:23:30
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0