Up the movie och söndag


Filmen Up från Pixar är så snyggt gjord! På med 3D glasögonen och njut av en riktigt bra  rolig film är mitt utlåtande.
Idag är det en slapp söndag men det ska strax ändras för jag är på väg till gymmet för Body Combat och lunch. Det är även fransk filmfestival i Bangkok just nu så jag hoppas få se lite bra filmer, kanske redan idag, ska kolla programmet.
Jag har just lyssnat på P1 Sommar när Ingvar Kamprad pratar om IKEA och oj vad jag längtar hem när jag hör vinjettmusiken. Det luktar västkust, Stockholms skärgård, grill på altanen, mjukglass, sandaler, bad i sjö, långa ljusa kvällar, rökta räkor och vakna av att solen går upp vid 04.

Kommentarer
Postat av: Surra

Ja kom du hem till regn och hagel du hihi!

2009-06-21 @ 21:49:10
Postat av: queenpeach

surra: saknar till och med det :)

2009-06-22 @ 03:13:52
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0