fredagsutsikt


Såhär ser det ut utanför mitt sovrumsfönster just nu! Jag är på väg till jobbet och det kommer bli en lång dag med jobb på skola och jobb på barnhemmet.

maten igår kväll var fab, kycklinggrillspett och potatis och till det vitt vin. Fastnade på soi 11 ganska länge och sedan blev det såklart ett stopp på soi 8 där de har har buy 1 get 1 free varje torsdagkväll. En, eller ska jag säga två, gin och tonic senare och så var jag på väg hem. Toppen kväll med mycket skratt och skvaller ;)

Det är så skönt med fredag att jag vill jubla. Och nästa vecka är mitt schema så mycket bättre när det gäller skoljobbet. Great! Kvällen kommer att bli lugn med mat och film eller något, jag är trött så vill softa. Imorgon ska Queenpeach fira 1 års jubelium in style så då gäller det att vara pigg, men mer om det senare.

Nu måste jag springa! Cheerio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0