im in pain


Buhu, jag har en huvudvärk som inte blir bättre.. Vaknade med lite lätt huvudvärk som nu vid 11 tiden eskalerat och blivit riktigt jobbig! Jag har haft mina lektioner för idag och ska nu skriva lite reports, sedan äta lunch med Sarah och så till barnhemmet. Meningen var att jag nu skulle vara på Body Combat men det funkar inte med denna smärta. Tror det kan ha att göra med att det är så varmt i mitt sovrum på nätterna, men har man ac på för länge vaknar man ju istället upp iskall vid 02 tiden.. VIlka problem va?!

Det ska bli mysigt att åka till barnhemmet och jobba lite idag och jag hoppas min lilla Peach mår bättre än i söndags. Hon hade nåt virus i halsen då så jag fick bara träffa henne i nån kvart sedan fick jag istället ta hand om en ytte pytte bebis på 3-4 månader. Det här jobbet är väldigt bra för mig som förrut inte ens vetat hur man håller i en bebis.

Ha en bra tisdag alla fina personer!


Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig!!!

2009-03-03 @ 09:56:06
URL: http://KarinOlofsson.se
Postat av: towis

karin: tack!

2009-03-03 @ 12:42:14
URL: http://towis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0