japan dag


Godmorgon!
Klockan är 13 här men jag har inte kommit så mycket längre än att jag har ätit frukost och duschat. Idag ska jag ha en riktig Japan dag. Jag har varit så stressad över jobb att jag helt glömt av att boka boende i Japan och nu när jag kollar runt är mycket fullt så det måste jag ta tag i idag. Har något något guesthouse att rekommendera i Tokyo, Kyoto, Osaka, Kobe eller Hiroshima blir jag glad! Ska strax bege mig mot en sushibar med japanbok och min mac under armen, måste ju äta sushi när man gör sådana viktiga saker.

Bangkok är halvmulet idag men inget regn, hoppas det håller i sig för ska ju på party vid en pool ikväll.



Kommentarer
Postat av: Mia

Mmm sushi är ju SÅ gott! Gud va spännande att åka till Japan!! avis Håll oss uppdaterade och visa många foton (ja precis som du brukar hihi)! Ha en bra dag!

2009-05-23 @ 08:54:27
Postat av: queenpeach

mia: det lovar jag :)

2009-05-23 @ 10:28:25
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0