sushi set


Såhär såg min lunch ut idag, var på Fuji och åt sushi. Åt set meny med sushi, soppa, några andra tillbehör som jag inte smakade, färsk frukt och iskaffe - kanonbra.

Dagens har varit jättebra och jag har flängt runt på massor av ställen. Efter jobbet var jag och handlade nya grejer till webshopen och hittade en massa snyggt, håll utkik :) Hittade äntligen nya svarta ballerinaskor till mig själv också! Sedan var jag hem med alla sakerna, bytte om till träningskläder och var och körde stenhård step up till svetten fullkomligt rann på hela min kropp. När träningen var över mötte jag upp min kille och vi åt libanesisk mat och nu - äntligen - hemkommen och uppkurad i sängen i min fluffiga morgonrock.

Jag har fixat maxiklänningar, bikinis, jeansshorts, nya kjolar och klänningar till shopen och håller just nu på frilägger bilder så jag kan lägga upp dem ikväll/imorgon, ni kommer inte att bli besvikna! Speciellt inte eftersom ni inte längre betalar någon frakt :D

Kommentarer
Postat av: Therese

Inte är det något fel på Fujis sushi inte, yum!

2009-05-27 @ 18:55:54
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0